Monday 11 June 2018

Silm silma, reis reisi vastu


Nagu ka Eestis olime meie Henriga ainukesed, kes ei läinud ühel päeval terve grupiga seiklema, olime ka Belgias need, kes ei läinud teistega Brüsselisse. Tegelikult see oli minu otsus, kuid eks Henri ei varjanud ka seda, kuidas talle üldse Brüssel ei meeldi. Eelmisel õhtul sai Henri teiste belglaste käest ikka korralikult sõimata ka, et ma ei lähe grupiga Brüsselisse. Mul oli taas lõbus vaatepilt. Samal ajal kui Helene kaotas Brüsselis terve meie grupi ära vaatasin mina Henri korvpallimängu. Ta tiim kaotas, kuid Henri oli enda tiimi parim mängija. (Miks ma ei imesta… Ta on parim kõiges.) Edasi me läksime ta ema ja isaga Knokkesse ZWIN loodusparki. See nimi ei jäänud mulle mitte kuidagi meelde. Me vaatasime seal linde ja jalutasime ringi. Tuleb välja, et toonekured on belglastele haruldane nähtus. Väga mõnus oli! Veetsime seal paar tundi. Selle aja peale oli Helene Brüsselis üles leitud! Igastahes me läksime edasi ranna juurde pannkooke sööma. Tahtsime vahvleid, kuid neid ei olnud seal. :( Siis läksime koju, sõime jälle ning läksime siis ülejäänud grupiga kohtuma bowlingus. Seal me saime Henriga olla lühikest aega, sest me liitusime liiga hilja, aga meil oli ikka lõbus. Me saime näha seal ka esimest korda teisi ERASMUS belglasi ning nende õpilasi. Enne kui meie, taas viimased, ära koju saime, viskasime paar hundiratast ja kätelseisu tänaval, ning varsti juba olimegi oma voodites, oma tubades, kus oli mingi asjaolu tõttu alati külm.





-Mariette

No comments:

Post a Comment