Saturday 7 May 2016

Esimene päev Saksamaal

Laupäev, 7. mai

Oma reisi Saksamaale alustasime Tartust juba 2.30, sest lennuk Münchenisse väljus kell seitse. Viiest lennujaama jõudes andsime ära oma pagasi ning seejärel oli meil 2 tundi aega Tallinna lennujaamas ringi vaadata. Sõime varajase hommikusöögi ning varsti oli käes aeg lennukile suunduda. Enamuse lennuajast kasutasime magamiseks, kuna eelnev öö oli olnud unetu, et ikka õigel ajal bussile jõuda. Saksamaale jõudsime kohaliku aja järgi 8.20. Lennujaamast sõitsime rongiga edasi Münchenisse, Pasingi linnaossa, kus istusime ümber ICE kiirrongile. Tunni pärast olime juba Ulmist, kust viimane rong viis meid Schelklingeni, kuhu jõudsime poole ühe ajal. Rongijaama olid meile vastu tulnud õpetajad ning Siimu ja Tristani nädalavahetuse hostpered. Poisid läksid oma peredega kaasa ning mina, Beatrice ja Ode sõitsime Urspringi kooli juurde, kus meid majutati kahetoalisse korterisse, mis oli meie kodu terveks nädalaks. Pärast asjade lahtipakkimist juhatasid Lea ja Josie, tüdrukud, kes ei olnud sellel nädalavahetusel väljasõidul, meid poodi. Õhtupooliku veetsimegi kooli juures jalutades ning erinevaid saksa toite proovides. Kella kuuest sõitsime kõik koos aga Ehingeni, kus toimus Saksamaa tugevuselt teise korvpalliliiga finaalmäng Urspringi ja Frankfurdi vahel. Mäng oli pingeline, kuid kohalike rõõmuks võitis meistritiitli Urspringi meeskond. Terve päev oli täis tegevust ning õhtul voodisse minnes tuli uni silmapilkselt, sest päev oli olnud väga pikk.